MOŽNÁ, MOŽNÁ MOŽNÁ.......
Možná bude na podzim až 10% lidí v karanténě. Možná bude opět nutné zastavit ekonomiku. Možná se budou zavírat školy.
Zajímalo by mě, k čemu podobné zprávy běžné populaci slouží kromě toho, že zvyšují sledovanost a tedy marketingový potenciál vydavatelů......
Místo, aby bylo politiky řečeno a novináři více prezentováno - pokud se stane X, naše opatření budou Y. Pokud se dostaví XX, naše opatření budou v tu chvíli YY.
Stejnou logikou bychom mohli číst denně v novinách například toto: "Možná letos opět zemře na silnicích víc než 500 osob. Pravděpodobně budou letos na podzim umírat lidé. Možná ještě letos dost lidí onemocní závažnou nemocí.
Lidé se obecně bojí více věcí, které nemohou sami změnit. Pojďme se více zaměřit na to, co můžeme ovlivňovat a vytvářet skutečné hodnoty.
V letošním roce do toho náš tým opravdu šlápl a máme radost z výsledků naší práce, COVIDu navzdory.
PS: Dnes jsem byl pracovně s partnerem ve velkém zařízení pro seniory se stovkou lůžek. Vzali jsme si tedy roušky, byli jsme ale kupodivu jediní v budově.......
Informace "sundejte to, nikdo to tady z nás nenosí" nás trochu překvapila.
Netušil jsem, že ten zabijácký virus udržuje do 1. září příměří a vyrazí na nás přesně začátkem školního roku - do škol, restaurací a podobných zařízení......
Lidově se tomu říká ode zdi ke zdi.
Jiří Janouš, J.A.CLEAN