Každá společnost má za sebou několik klíčových okamžiků. U nás to byly zřejmě tyto:
a) Konec zaměstnání. „Jdeme do toho, začneme podnikat“
b) Objevení díry na trhu v oblasti „značení průmyslových podlah“
c) Rozšíření činnosti o rekonstrukce průmyslu podlah
d) Přechod z řízení společnosti v poměru: 50% emoce / 50% fakta a čísla na poměr: 90% fakta a čísla / 10% emoce :)
Teď máme pátý zásadní přírůstek. Lidé budou stoupat po žebříčku z provozu s možností vystoupat až na vrchol… Je pouze na nich, zda se šance chopí, talentů máme v provozu dost.
První volba bude vždy zevnitř, až druhá v pořadí bude posila „z venku“.
Funguje to a správné lidi motivuje … Náš obchodní ředitel Libor Svatek, nebo technický konzultant Petr Pěkný, jsou příkladem.
Mimochodem, týká se to i mě :) . Umím hloubkově vyčistit halu, namíchat epoxidovou směs nebo vylepit složitou podlahovou značku, vyčistit filtru u stroje. Vím, co potřebujeme na zakázku, jaký materiál, stroje, kolik pracovníků…
Co je ale nejpodstatnější, mohu se s lidmi v provozu bavit jako rovný s rovným. Přestože oni jsou dnes již logicky úplně jinde… Znám jejich práci… A vážím si toho, že jsem začal odspodu…
Jiří Janouš
Zaměstnanec – živnostník - uklízeč – natěrač – technik – obchodník – ředitel – majitel